Nasazení pokročilé technologie IBM pro analýzu a optimalizaci pomůže zlepšit zákaznické služby Skupiny ČEZ urychlením akutních i plánovaných oprav, které jsou často spojeny s odstávkami elektrické energie.
Řešení IBM Work Force Management optimálně plánuje práci servisních posádek přímo v terénu s přihlédnutím k efektivnímu využití personálních, materiálních, časových, finančních a ostatních relevantních zdrojů. Jednotlivé pracovní skupiny budou vybaveny mobilními zařízeními, která zajistí spojení s centrálním plánovacím systémem.
Ten po ohlášení závady provede důkladnou analýzu všech optimalizačních kritérií a následně zadá opravu nejvhodnější skupině montérů, která ji tak bude schopna odstranit v nejkratším možném termínu vybavena potřebnými znalostmi a s minimálními náklady. Společnost IBM v rámci projektu implementuje a integruje komplexní řešení IBM Work Force Management včetně dodávek související hardwarové infrastruktury IBM a softwarové platformy WebSphere.