;

HVB Bank má nový internetbanking

7. 12. 2006

Sdílet

HVB Bank spustila novou aplikaci Online Banking.

„V roce 2006 využívala tento moderní komunikační kanál více než třetina našich klientů z řad privátní a podnikatelské klientely, kteří přes internetové bankovnictví uskutečnili téměř 70 procent tuzemských plateb v porovnání s 30 procenty manuálně zadaných plateb na pobočkách,“ uvádí tisková mluvčí HVB Bank Petra Kopecká.

Nové internetové bankovnictví obsahuje rozšířenou funkčnost v oblasti správy financí a platebního styku, jako jsou informace o debetních a kreditních kartách s detaily o historii plateb až 15 měsíců zpětně nebo informace o portfoliu cenných papírů. Klienti mají možnost nastavit si automatické zasílání bankovních informací e-mailem, například informace o zůstatku na zvoleném účtu. Veškerá nastavení, jako přihlašovací údaje, uložené preferované platby apod. zůstávají v aplikaci stávajících klientů beze změny. HVB Bank provedla jejich převod do nové aplikace automaticky. Také poplatky zůstávají ve stejné výši.

Novou službou je jednotné podepisování pořízených transakcí a dispozic z jednoho místa v aplikaci pomocí položky „K PODPISU“. V praxi to znamená, že je možné pomocí jednoho vygenerovaného kódu bezpečnostního klíče podepsat a odeslat do banky ke zpracování například několik tuzemských a zahraničních příkazů, zadat nový termínovaný vklad nebo změnit trvalý příkaz. Další novou položkou usnadňující tuzemský platební styk je „Úhrada karty“, která automaticky předvyplní všechny relevantní údaje k zaplacení kreditní karty.

V novém internetovém bankovnictví HVB Bank byl také zdokonalen zahraniční platební styk. Klienti mohou velmi jednoduše zasílat platby v rámci EU (tzv. Europlatba) nebo zadávat trvalé příkazy do zahraničí. Stejně jako v případě tuzemského platebního styku, tak i pro platby do zahraničí platí možnost ukládání preferovaných plateb (šablon) a příjemců, které je možné sdílet s více uživateli oprávněnými k přístupu na daný účet.

Co se týče bezpečnosti: „Disponujeme tím, co považujeme za prakticky nejvyšší možný bezpečnostní standard. Využíváme zabezpečení prostřednictvím přenosného elektronického bezpečnostního klíče, tzv. tokenu. Tento bezpečnostní klíč generuje, po zadání PIN, v každém časovém okamžiku jedinečný bezpečnostní kód, který klient používá při vstupu a potvrzování aktivních transakcí v aplikaci Online Banking. Platnost takto vygenerovaného kódu je časově omezená v řádu desítek sekund, a proto i možnost jeho zneužití je téměř nulová,“ uvedla tisková mluvčí HVB Bank Petra Kopecká.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality