Vodafone v Irsku využívá IT nástroje pro zajištění provozu kritických podnikových služeb – od návrhu až po dodání zákazníkům – pro více než 2,35 milionu „odběratelů“ v mobilních i fixních (pevných) sítích. IT oddělení Vodafonu ale donedávna využívalo různé nástroje a postupy, takže ztrácelo zbytečně mnoho času správou infrastruktury na úkor vývoje nových služeb.
K optimalizaci IT provozu si Vodafone vybral softwarové moduly HP APM pro sledování výkonu aplikací v tradičním, mobilním, virtuálním i cloudovém prostředí. Po 18 měsících od uvedení do provozu dosáhl Vodafone:
• Návratnosti investice 300 %.
• Ročních úspor 769 237 dolarů, včetně odstoupení od využívání monitorovacích nástrojů třetích stran.
• Zvýšení spokojenosti zákazníků o 65 %.
• Zvýšení kvality služeb napříč celým svým produktovým portfoliem o 125 %.