;

HP Service Anywhere je nový nástroj pro správu IT služeb v cloudu

29. 10. 2012

Sdílet

Toto řešení nabízí možnost spravovat IT infrastrukturu, požadavky uživatelů, řešit IT incidenty či konfigurovat služby prostřednictvím centrálního nástroje. Software HP Service Anywhere obsahuje technologie včetně nástroje HP Universal Configuration Management Database (UCMDB) pro správu služeb, aplikací a hardwarových komponent v celém IT prostředí organizací. Tento nástroj úzce spolupracuje s řešením HP Universal Discovery, které automatizuje sledování dílčích IT komponent a analyzuje jejich vzájemné závislosti.

HP Service Anywhere představuje komplexní řešení tzv. service desku, který je primárním centrálním bodem pro kontakt se všemi uživateli smluvního zákazníka. Zaznamenává a spravuje veškeré incidenty, servisní požadavky, události a představuje univerzální rozhraní pro správu všech ostatních procesů a činností souvisejících s provozem služeb. Z pohledu uživatele jde o jedno kontaktní místo, kde může hlásit problémy či požadavky a z nějž mu budou poskytnuty relevantní související informace.

Součástí řešení HP Service Anywhere jsou i nástroje sociální komunikace pro sdílení a zaznamenání rad i historie dílčích komunikací jednotlivých uživatelů. Sociální spolupráce může zvýšit úspěšnost nalezení řešení problému již při prvním volání zákazníka (first call resolution, FCR), zkrátit dobu vyřízení požadavku a omezit zdlouhavé předávání odborných dotazů díky okamžitému směrování dotazů na kompetentní osoby.

Online demo je k dispozici na webových stránkách www.hpserviceanywhere.com.

Našli jste v článku chybu?