Nové služby Always On Support Services OD společnosti HP jsou založeny na inteligentních technologiích obsažených v HP konvergované infrastruktuře a nabízejí podporu pro současná komplexní IT prostředí. Tradiční služby technické podpory pracují s modelem oprav, který řeší konkrétní problém dílčí části IT vybavení či daného produktu založeného na jednom typu IT technologie. Ty jsou ale obvykle součástí rozsáhlejšího prostředí složeného z řešení různých dodavatelů, konvergované infrastruktury či cloudových technologií, které jsou na sobě vzájemně závislé v rámci celé IT infrastruktury a generují složité operace.
V takovýchto prostředích bývá nalezení problémů pomalejší a vede k neplánovaným odstávkám systému. Podle nedávné analýzy společnosti Gartner se mění význam podpory. Zákazníci vyžadují proaktivní podporu, která jim pomůže vyhnout se případným problémům, namísto ryze reaktivních služeb, jež na potíže reagují až po jejich propuknutí. Pokud nejsou prediktivní opatření dostatečně účinná, vyžadují zákazníci efektivnější podporu při objevení problému, například jediné kontaktní místo s konzultanty obeznámenými s jejich IT prostředím, kteří mohou vyřešit jejich problémy rychleji.
Služby Always On Support Services průběžně monitorují 1 600 diagnostických atributů získaných prostřednictvím HP ProActive Insight Architecture a poskytují tak přehled a možnostech proaktivního řešení případných problémů. Tato architektura je prozatím součástí nové generace serverů HP ProLiant Gen8 a velmi záhy bude rovněž integrována do celého portfolia HP konvergované infrastruktury.