Způsoby, kterými organizace mohou uspokojit požadavky a dotazy svých zákazníků, se v současnosti dynamicky vyvíjejí zejména vlivem masového využívání sociálních médií. Pro splnění nových technologických nároků a očekávání zákazníků musí organizace upravit svá stávající kontaktní centra, aby zajistily nejvhodnější podmínky pro ucelenou správu vztahů se zákazníky (CRM) a smysluplný i přehledný sběr dat.
Nová řešení HP Transformation Services – Customer Engagement Management (CEM) podle tiskového prohlášení pomohou organizacím uspokojit požadavky jejich zákazníků napříč komunikačními kanály, a to včetně smartphonů, sociálních sítí či e-mailu. Díky tomu mohou organizace dosáhnout lepšího hodnocení spokojenosti zákazníků a lépe naplánovat další rozvoj vztahů se zákazníky.
Pro zajištění kvality a efektivity provozu klientských kontaktních center analyzují HP konzultanti stávající prostředí organizací v rámci průmyslových standardů. Jakmile jsou tato data zkompletována, navrhne HP možné kroky k vylepšení stávající úrovně služeb kontaktního centra, jako např. efektivnější využití personálu či optimalizaci procesů, standardů a používaných technologií.
Této analýzy HP v dalším kroku využije pro přípravu individuálního plánu obsahujícího jednotlivé kroky pro zlepšení podnikových procesů. Součástí plánu jsou komplexní instrukce pro transformaci stávajícího kontaktního centra do nové podoby, přičemž hlavní důraz je kladem na vyváženost investice, přínosů, načasování a případných rizik.
Transformované kontaktní centrum umožňuje organizacím optimalizovat efektivitu provozu díky vyššímu využití agentů a většímu procentu vyřešených telefonátů na tzv. první úrovni – bez nutnosti dalšího předávání.
Část služeb HP Customer Relationship Management a HP Transformation Services – CEM je již dostupná po celém světě, cena se odvíjí od konkrétních požadavků klienta. Doplňující informace jsou k dispozici na webových stránkách www.hp.com/go/transformationservices-cem.