Nejen obsah CV, ale i jeho vizuální podoba prodává. Personalisté mají při procházení poptávek uchazečů často nedostatek času, pokud se probírají záplavou nabídek. Často jednomu životopisu věnují zhruba jednu minutu, proto i první dojem nebo jen úvodní část textu může rozhodnout o tom, že dané CV bude vyřazeno.
„Zaujmout musíte rychle, omáčka v životopisech nikoho nezajímá,“ upozorňuje Lubomír Husar, autor projektu Cliqjobs.com. Právě třeba nový pracovní portál Cliqjobs.com přichází s originální koncepcí, kterou ocení uchazeči o volná pracovní místa i firmy hledající zaměstnance. Portál i uchazeči kladou značný důraz na stručnost a údernost pracovních nabídek i jejich poutavé vizuální zpracování.
Hlavní funkcí ale je, že nabídky firem na pracovní místa mohou uživatelé sdílet i pomocí sociálních sítí, konkrétně pomocí Facebooku nebo Twitteru. Zajímavou práci tak mohou přihrát svým přátelům, nebo naopak oni jim. Tato forma hledání zaměstnání bude v budoucnu stále obvyklejší. Sdílení pracovních nabídek na sociálních sítích je efektivní i pro zaměstnavatele. Firmy si tak zvýší šanci na nalezení kvalitních uchazečů.