Od roku 2009, kdy Google se Street View zavítal i do našich končin, se hodně změnilo. Tehdy jste se mohli projít po pražských magistrálách, zatímco dnes vás Google zavede do kdekteré malé obce i postranní uličky. Na svém blogu společnost oznámila, že Street View nově pokrývá dalších padesát českých měst a osmdesát lokalit s historickým či kulturním významem. Realita je taková, že se dnes můžete virtuálně projet po drtivé většině českých komunikací včetně zapadlých silniček a cest, které sotva kdy zaznamenají přítomnost motorového vozidla.
Projekt mapování českých měst a komunikací má primárně sloužit pro rozvoj vzdělání, kultury i zvýšení cestovního ruchu, nicméně z mapových technologií těží také čeští podnikatelé i společnosti. Mapové systémy představují pro firmy velice důležitý prostředek pro vlastní prezentaci i reklamu. Mezi základní údaje společnosti vypovídající o její serióznosti i věrohodnosti patří především lokalita kamenného podniku, ať už se jedná o zveřejnění adresy či dokonce GPS souřadnic. Street View pak prezentaci okoření o detailní pohled na exteriér firemního komplexu stejně tak jako prohlídku okolí pro snazší orientaci nových firemních partnerů či klientů.
Nutno zmínit, že takto detailní pokrytí není ve světě samozřejmostí. Například v Evropě se podobné míře zmapování těší pouze Velká Británie, Irsko, Šapnělsko, Francie, Itálie, Dánsko nebo Litva. Hustě jsou zmapovány také hlavní aglomerace Austrálie, Nový Zéland a Spojené státy americké.
Google dokonce umožňuje tvorbu interaktivního 360stupňového pohledu na interiéry podniků, což ocení především restaurace, fitness centra a další podniky poskytující často vyhledávané služby. S touto službou se setkáte pod názvem Google Business Photos, nicméně v České republice si zatím na rozdíl od Street View popularitu nenašla.