Společnost Genesys Telecommunications Laboratories posílila svoje produktové portfolio akvizicí dvou firem. Genesys koupila firmu Conseros, poskytovatele aplikace pro řízení a distribuci libovolného množství pracovních úkolů napříč podnikem, a společnost SDE Software Development Engineering, tvůrce softwarového řešení pro obsluhu zákazníků Genesys Customer Interaction Portal. Finanční detaily obou transakcí nebyly zveřejněny a nemají materiální dopad na koncern Alcatel-Lucent.
Řešení společnosti Conseros dává firemním uživatelům plnou kontrolu nad probíhajícími pracovními úkony a poskytuje potřebnou transparentnost. Úkolům lze přiřadit priority a určit, kdo je za jejich provedení zodpovědný. Software bude začleněn do řešení Genesys intelligent Workload Distribution (iWD). To slouží k dynamickému určování priorit a řízení pracovních úkolů v centrech péče o zákazníky. Manažeři mohou v reálném čase sledovat rozdělení pracovních úloh a podle obchodních priorit určovat rychlost a způsob jejich zpracování. Conseros má sídlo v kanadském Frederictonu v provincii Nový Brunšvik (New Brunswick).
Webové softwarové řešení Genesys Customer Interaction Portal vyvinuté společností SDE Software Development Engineering (dále jen SDE) je určeno pro poskytovatele služeb - například firemní call centra či jiné poskytovatele služeb péče o zákazníky. Řešení těmto firmám umožňuje nabízet funkce hostovaných kontaktních center - například zákaznické samoobsluhy či asistované služby. Akvizicí Genesys získává jak samo řešení Genesys Customer Interaction Portal a veškeré s ním související duševní vlastnictví, tak kompletní vývojářský tým. Společnost SDE je soukromě vlastněná společnost s ručením omezeným spadající pod německou legislativu, dříve byla součástí společnosti VoicInt Telecommunications.