Zpráva uvádí, že „...interaktivní řešení call centra slouží ke komunikaci se zákazníkem a dávají operátorům k dispozici řadu propracovaných nástrojů pro obsluhu klientů včetně samoobslužných a on-line systémů. Zároveň poskytují širokou podporu celé řady komunikačních kanálů - telefon, e-mail, chat, SMS a podobně." V kategorii těchto řešení společnost Genesys získala nejvyšší ohodnocení za svojí „Pozici na trhu" (Market Presence). V reportu Forrester tvrdí též to, že „...řešení Genesys jsou vhodná především pro nadnárodní společnosti, neboť nabízejí vysoce škálovatelné vícejazyčné implementace. Genesys navíc poskytuje také lokální podporu pro jednotlivé státy."
Zpráva společnosti Forrester jasně uvádí, proč by firmy měly využívat profesionální řešení péče o zákazníky: s tím, jak se stírají konkurenční rozdíly založené na vlastnostech produktů a cenách, rozhoduje o tržním podílu nejvíce kvalita péče o zákazníky.
„Vysoká úroveň péče o zákazníky je cestou jak získat nové a udržet stávající klienty. To se týká zejména přístupu k obsluze nové generace zákazníků narozených v letech 1982-2001 - takzvané generace Y - jenž vyrůstala v těsném kontaktu s novými technologiemi a má odlišné očekávání od péče o zákazníky," říká Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys. „Firmy mohou lépe obsloužit příslušníky generace Y tím, že mezi komunikační kanály zařadí také internet a s ním spjaté služby včetně multimedií. Klienti si pak zvolí způsob komunikace, který jim nejvíce vyhovuje," dodává Veselka.