;

ESET představuje Cloud Administrator pro správu zabezpečení SMB v cloudu

26. 9. 2018

Sdílet

Podle aktuálních statistik se v posledních dvou letech stala takřka jedna pětina malých či středních firem obětí kybernetického útoku a téměř polovina (konkrétně 44 %) očekává, že podobnému útoku bude čelit v následujících 12 měsících. Mnoho těchto malých a středních firem musí řešit problém nedostatku prostředků, znalostí a schopností, jak tomuto rostoucímu nebezpečí čelit.

Nástroj ESET Cloud Administrator, označovaný také jako vzdálená centrální správa, je konzole pro administraci, jež umožňuje centralizovanou správu bezpečnostních produktů od společnosti ESET, jako je ESET Endpoint Antivirus & Security pro Windows, ESET Endpoint Antivirus & Security pro macOS a ESET File Security pro Microsoft Windows Server. Zásadní rozdíl je však v tom, že ke svému běhu nepotřebuje dodatečné zdroje zákazníka, protože je provozována v cloud prostředí společnosti ESET. Pomocí ESET Cloud Administratoru mohou administrátoři působící v malých a středních firmách pohodlně a bezproblémově vzdáleně spravovat jakákoliv zařízení, aniž by to nárokovalo další investice do hardwaru či softwaru.

Nový administrativní nástroj má intuitivní rozhraní pro jednoduchou správu koncových zařízení a nabízí i další užitečné funkce, díky kterým mají administrátoři přehled o dění v síti a jsou informováni o případných bezpečnostních incidentech.

„Bezpečnostní řešení pro malé a střední firmy musí být spolehlivé, snadno použitelné a musí mít minimální dopad na jejich IT a firemní procesy,“ říká Vladimír Maťovčík, produktový manažer společnosti ESET. „Klíčovou otázkou je i jeho cena. Malé a střední podniky chtějí technologii, která je vhodná pro jejich potřeby a zároveň je za přijatelnou cenu. Těmto zákazníkům ESET nabízí nástroj, který plně odpovídá nárokům jejich síťové infrastruktury a poskytuje jim řešení tzv. vše v jednom, které potřebují.“

Našli jste v článku chybu?