Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb a stále více se soustřduje na oblast médií. Firma oznámial svůj záměr získat Red Bee Media již v červenci 2013, britský Úřad pro hospodářskou soutěž však akvizici formálně schválil 27. března 2014. Akvizicí Red Bee Media získal Ericsson 1500 vysoce kvalifikovaných zaměstnanců, jakož i operační střediska v Británii, Francii, Německu, Španělsku a Austrálii. Ericsson díky tomu výrazně posílí svou pozici v oblasti vysílacích služeb, kterou začal budovat v roce 2007 upsáním vysílacích služeb společnosti C More (dříve Canal+) ve skandinávských zemích.
Ericsson dosud zanechal výraznou stopu na britském televizním a mediálním trhu. Jako první zavedl technologie komprimace videa, které jsou považovány za motor digitalizace v TV průmyslu a umožňují zavádění nových standardů jako například HD TV, TV Anywhere a UHD TV. Strategií Ericssonu v oblasti TV a médií je podpořit vlastníky obsahu a poskytovatele televizních služeb, aby se mohli neustále rozvíjet a byli schopni uspokojovat poptávku zákazníků po kvalitě obrazu, na jakémkoli zařízení, kdykoliv a kdekoliv.
Čtěte také:
→ Mobilní sítě 5G se chystají v Japonsku do zkušebního provozu
Lídr japonského telekomunikačního trhu, firma NTT DoCoMo, zahajuje s Ericssonem spolupráci v oblasti 5G. Testovací provoz byl měl demonstrovat vysokou rychlost přenosu dat až 10Gbps.
→ Uživatelské a spotřebitelské IT trendy pro rok 2014
Společnost Ericsson ve svém pravidelném reportu ConsumerLab zveřejnila výhled trendů pro rok 2014.