Až 40% těch, kteří mají k dispozici mobilní připojení, si na Internetu zjišťuje dodatečné informace během nákupu v kamenné prodejně. Odhalil to průzkum, který provedla společnost Seznam na vzorku 839 respondentů.
Ukazuje to na to, že uživatelé s mobilním připojením se ve velkém procentu již nespoléhají jen na infromace od personálu. Pro majitele kamenných prodejen to zase znamená, že je pro ně může být důležité mít dokumentaci k prodávanému sortimentu on-line.
Průzkum dále ukázal, že mobilní zařízení se stále více zapojují i do samotného on-line nákupu. Většinou ale v kombinaci s běžným PC. Uplatňují se přitom oba možné modely: Při prvním se předvýběr a rešerše je udělána s větším komfortem na PC a finální objednávka se realizuje na mobilním zařízení. Druhým modelem je situace, kdy předvýběr a zjišťování možností je prováděno na mobilním zařízení (v jinak nevyužitelném čase, třeba během cesty), a konečný výběr a uskutečnění on-line objednávky je provedeno na běžném PC.
Zdroj: Výzkumník Seznamu