Diváci 15. ročníku filmového festivalu Febiofest využili službu, kterou pro ně připravila společnost Village Cinemas. Online vstupenku, která divákovi přijde jako e-mail nebo sms do mobilního telefonu, si zakoupilo více než 9 % návštěvníků festivalu.
„Zájem o online vstupenky nás nepřekvapuje, již od chvíle spuštění našeho systému v červenci minulého roku neustále roste,“ uvedl generální ředitel Village Cinemas Czech Republic Tomáš Palička. „Febiofest byl pro nás důležitým testem, na který jsme se pečlivě připravovali. Chtěli jsme si ověřit, zda je podobná služba zajímavá pro specifickou skupinu festivalových diváků a také jak bude systém zvládat nadstandardní festivalovou zátěž. Potvrdilo se nám, že i pro festivalové diváky představuje platba kartou a pohodlí spojené se zasláním vstupenky pomocí SMS zajímavý benefit. Věříme proto, že je to potvrzení správnosti naší sázky na tento prodejní kanál, o kterém jsme přesvědčení, že jej čeká skvělá budoucnost.“
Na základě letošního úspěchu počítá společnost Village Cinemas Czech Republic s tím, že pokud by se filmový festival Febiofest uskutečnil i v příštím roce v multiplexu Village Cinemas Anděl, bude možné nakoupit vstupenky online již v předprodeji. V letošním roce byly vstupenky na festival k dispozici až v den zahájení festivalu.
Online prodej vstupenek do multiplexů Village Cinemas v Praze na Andělu a Černém Mostě zahájila společnost v červnu minulého roku. Unikátní systém připravený společně se skotskou společností Mobiqa je první svého druhu v rámci všech multiplexů Village Cinemas po celém světě. Umožňuje jako první v České republice a jediný mezi českými kiny a multiplexy vstupenku vytisknout přímo doma nebo si jej dokonce nechat zaslat jako SMS do mobilního telefonu.