Dell oznámil předběžné výsledky prvního čtvrtletí finančního roku 2008; tržby dosáhly 14,6 miliard USD, provozní příjem činil 947 milionů USD a zisk na akcii 0,34 USD.
V tomto čtvrtletí byly hrubé a provozní marže Dellu pozitivně ovlivněny poklesem cen komponent. Zaměření na bohatší konfigurace přineslo vyšší průměrné prodejní ceny. Zpomalil se sice růst prodeje přepočtený na jednotky, 14% meziroční růst průměrných prodejních cen vedl ale ke zlepšení hrubých marží, růstu tržeb o tři procenta a operační marže o 6,5 %.
V tomto čtvrtletí společnost vynaložila přibližně 46 milionů USD na pokrytí nákladů souvisejícím s probíhajícím vyšetřováním některých záležitostí týkajících se jejího účetnictví a finančního reportingu. Dell investoval do systémů technické podpory, jako jsou Dell Support Center a DellConnect. Investice údajně pomohly snížit o 66 procent případy, kdy byl zákazník na telefonu přepojován před tím, než byl jeho problém vyřešen nebo otázka zodpovězena.
Dell v rámci restrukturalizace sníží v nejbližších dvanácti měsících počet svých zaměstnanců přibližně o 10 procent.