;

David Řeháček marketingovým manažerem v Check Point

23. 11. 2009

Sdílet

David Řeháček - Check Point„Podle posledních prognóz se ekonomická situace začíná stabilizovat, snažíme se proto prostřednictvím našich marketingových aktivit na jednotlivých trzích podpořit své partnery ve stávajících i nových projektech,“ říká David Řeháček, nově jmenovaný Field Marketing Manager Eastern Europe ze společnosti Check Point Software Technologies. „Nyní dokončujeme plány pro Českou republiku, Polsko, Rusko, Maďarsko, Slovensko, Adriatic i ostatní zbývající země regionu východní Evropy, kde jsme připraveni okamžitě reflektovat pozitivní změnu na trhu,“ dodává Řeháček.

David Řeháček přichází do společnosti Check Point ze společnosti zaměřené na softwarové projekty, kde se podílel na komunikaci mezi pobočkami v regionu a zároveň připravoval a realizoval komunikační strategie pro lokální klíčové zákazníky. V předchozím působišti u jednoho z nejvýznamnějších vydavatelů ICT titulů zastával role editora, posléze šéfredaktora a marketingového manažera webových projektů. Stál u zrodu uživatelského portálu pro komunikaci a spolupráci CAx profesionálů, doposud vydal čtyři knihy a publikoval stovky článků z oblasti informačních technologií.

Mezi své koníčky řadí David Řeháček studium cizích jazyků, aktivní sport jakéhokoli druhu a zájem o historické vozy české výroby z předválečného období.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality