;

David Duroň posílí ředitelský tým Vodafonu

8. 1. 2010

Sdílet

V této funkci bude zodpovědný za komplexní novou prodejní strategii a implementaci nabídek pro podnikatele a menší firmy. Do českého Vodafonu se David Duroň vrací z londýnské centrály operátora, kde řídil projekt vývoje a strategie mobilních portálů skupiny Vodafone. Za poslední rok se svým londýnským týmem vyvinul a úspěšně implementoval na 11 trzích nový mobilní portál Vodafone MyWeb.

Duroň před projektem v londýnské centrále pracoval v tuzemském Vodafonu na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky. Stál za uvedením nových tarifů pro internet v mobilu, podílel se na vzniku oddělení nabízející mobilní reklamu v mobilních telefonech a spolupracoval na spuštění přelomové nabídky Vodafone nabitá karta, která jako jediná předplacená karta na trhu nabízí stejné ceny za volání a SMS jako na paušálních tarifech.

Před nástupem do českého Vodafonu zastával Duroň pozici generálního ředitele internetového portálu Atlas.cz. V minulosti rovněž působil v top manažerských pozicích ve společnostech GTS Novera a Telefónica O2 (dříve Český Telecom).

Našli jste v článku chybu?