Dagmar Zweschperová (33) má v oblasti marketingu více než desetiletou praxi. Do Českých Radiokomunikací nastoupila ze společnosti ETA, kde měla na starosti oživení tradiční české značky, vytvoření a implementaci nového loga, rebranding společnosti a další komunikační aktivity na podporu relaunche značky. Před tím Dagmar Zweschperová pracovala téměř čtyři roky v telekomunikační společnosti Sony Ericsson, který se za jejího působení stal výjimečnou a oblíbenou značkou na českém a slovenském trhu.
„České Radiokomunikace jsou společnost s obrovským potenciálem, moderními technologiemi a zkušenými profesionály. Je pro mě velká výzva podílet se na strategických aktivitách a rozvoji pozicioningu tak významné společnosti," říká Dagmar Zweschperová ke svému novému působení v Českých Radiokomunikacích.
Dagmar vystudovala Pedagogickou fakultu na Palackého univerzitě v Olomouci, v průběhu své kariéry absolvovala také marketingové kurzy CIMA A a CIMA B. Hovoří anglicky a německy. Mezi její koníčky patří lyžování, jízda na horském kole a tenis, ale také divadlo, kino nebo čtení knih.