;

Co se o vás právě píše na Facebooku či Twitteru? Cisco SocialMiner vám to řekne

12. 11. 2010

Sdílet

Časy, kdy dobře zvládnutá komunikace značky na sociálních sítích byla konkurenční výhodou jsou dávno pryč. Z výhody se stala nutnost, přičemž důsledky toho, že vám v tomto směru „ujede vlak“ mohou až překvapivě vysoké - příkladem může být známá kauza „Nestle vs. Greenpeace“.

Společnost Cisco včera představila novou verzi řešení pro online analýzu, monitorování a komunikaci v sociálních sítích a dalších webových službách. Cisco® SocialMiner umožňuje v reálném čase sledovat nejen aktualizace z Twitteru, Facebooku či MySpace, ale také články a komentáře na blozích a diskusních fórech.

Efektivně analyzovat takové množství informací samozřejmě lze jedině s automatizovanými nástroji pro online monitoring. Cisco SocialMiner využívá pokročilý datamining v nejrozšířenějších Web 2.0 službách, analyzuje a hodnotí dostupná data v reálném čase na základě definovaných scénářů, kampaní či klíčových slov. Vybrané zprávy, aktualizace a komentáře předá operátorovi, který má následně možnost okamžitě reagovat přímo v rámci původní sociální sítě či služby. Nechybí ani souhrnné reporty, filtrování výsledků či vlastní vyhledávání.

Našli jste v článku chybu?