Časy, kdy dobře zvládnutá komunikace značky na sociálních sítích byla konkurenční výhodou jsou dávno pryč. Z výhody se stala nutnost, přičemž důsledky toho, že vám v tomto směru „ujede vlak“ mohou až překvapivě vysoké - příkladem může být známá kauza „Nestle vs. Greenpeace“.
Společnost Cisco včera představila novou verzi řešení pro online analýzu, monitorování a komunikaci v sociálních sítích a dalších webových službách. Cisco® SocialMiner umožňuje v reálném čase sledovat nejen aktualizace z Twitteru, Facebooku či MySpace, ale také články a komentáře na blozích a diskusních fórech.
Efektivně analyzovat takové množství informací samozřejmě lze jedině s automatizovanými nástroji pro online monitoring. Cisco SocialMiner využívá pokročilý datamining v nejrozšířenějších Web 2.0 službách, analyzuje a hodnotí dostupná data v reálném čase na základě definovaných scénářů, kampaní či klíčových slov. Vybrané zprávy, aktualizace a komentáře předá operátorovi, který má následně možnost okamžitě reagovat přímo v rámci původní sociální sítě či služby. Nechybí ani souhrnné reporty, filtrování výsledků či vlastní vyhledávání.