;

Cleverlance vyvinula nové aplikační prostředí pro Českou spořitelnu

28. 5. 2011

Sdílet

Společnost Cleverlance implementovala v České spořitelně frontend aplikace pro použití v její pobočkové síti. Řešení má za úkol zajistit vyšší stupeň automatizace a efektivního prodeje stávajících produktů financování v segmentu malých a středních podniků. Jedná se zejména o služby kontokorent, pojištění klíčových osob, termínovaný úvěr, pojištění neschopnosti splácet a odklad splátek úvěru.

Cleverlance uvádí, že s pomocí tohoto nového aplikačního prostředí mohou pracovníci poboček České spořitelny obsloužit klienty ve výrazně kratších časech a uspokojit jejich poptávku po produktech financování stejně kvalitně na všech pobočkách banky. Kromě vytvoření a otestování frontendu dodala Cleverlance České spořitelně také automatizovaný test klíčových funkčností a aplikační prostředí pro školení pobočkových pracovníků včetně vytvoření backendových rozhraní.


Našli jste v článku chybu?