Hlavní navigace

Cleverlance dodala aplikaci pro reporting společnosti Telefónica O2

31. 3. 2011

Sdílet

Společnost Cleverlance nasadila jednotnou reportingovou platformu Reporting Framework ve společnosti Telefónica O2. Platforma integruje reporty o využití služeb mobilními zákazníky. Sjednocením generování reportu do centrálního reportingového systému získává společnost zdroj podkladů pro účetní a daňové oddělení, ale také oddělení služeb třetích stran a controllingu.

Reporting Framework podle společnosti Cleverlance umožňuje automatické srovnání hodnot jednotlivých reportů a měl by zvyšovat kvalitu dat. V současné době poskytuje tato aplikace reporty Minutes Of Use, Revenue Share Report, VAT Claim Back Report, Sold Vouchers Report, Recharging Reports and Reconciliation Report. Do systému je možné v budoucnu dodatečně implementovat generování nových reportů a účetních podkladů.

„Prostřednictvím webového rozhraní lze kontrolovat, zda spolu hodnoty jednotlivých reportů souhlasí, což zvyšuje důvěryhodnost dat,“ uvedl Pavel Dufka, projektový manažer Telefónica O2.



Našli jste v článku chybu?