Finanční nabídka za převzetí Moto nebyla zveřejněna, za akvizici CoreOptics by mělo Cisco zaplatit přibližně 99 milionů amerických dolarů.
Akvizice Moto umožní společnosti Cisco využívat více než 35 konzultantů, kteří mají rozsáhlé zkušenosti v oblasti vývoje spotřebitelských produktů. V minulosti pracovali jak pro začínající start-up projekty, tak i pro největší světové společnosti. Pro Cisco například vyvíjeli produktovou řadu kapesních video kamer Flip. Talent týmu Moto chce Cisco využít k rychlému rozšíření své produktové mapy pro oblast spotřebitelů.
Finanční podmínky akvizice Moto nebyly zveřejněny. Její dokončení se očekává do konce července. Po jejím schválení se stanou zaměstnanci Moto součástí týmů divize Consumer Products, kterou vede právě Kaplan.
Akvizicí CoreOptics naopak Cisco cílí především na poskytovatele služeb, kterým chce nabídnout vysoce pokročilou přenosovou technologii 100 Gb/s k pokrytí rostoucích nároků na sítě způsobených videem, mobilitou a cloudovými službami. Podle Cisco bude další fáze vývoje optických sítí nastartována právě pokročilými technologiemi DSP, na které se CoreOptics zaměřuje. Umožňují totiž zefektivnit přenos velkých objemů dat přes existující optické kabely.
Podle dohody by mělo Cisco za všechny akcie CoreOptics zaplatit přibližně 99 milionů amerických dolarů. Dokončení akvizice se očekává v druhé polovině roku 2010.