Hodinky Apple Watch si v pátek podle prodejních statistik objednalo 957 tisíc lidí, někteří z nich i dvoje. Největší poptávka byla po šedivém modelu Apple Watch Sport s černým páskem Sport.
Ale kupující se snažili získat nové zařízení nejen pro sebe – v průměru si objednali 1.3 hodinek na osobu v hodnotě něco málo přes 500 dolarů za kus, což znamená, že mnoho lidí koupilo dvoje hodinky (jako dárek, případně k dalšímu prodeji).
Nejoblíbenějším modelem chytrých hodinek od Apple se ukázal Apple Watch Sport, jehož levnější variantu zvolilo 62 % kupujících. Ale i třetina těch, kdo si koupili dražší model Apple Watch z nerezové oceli k objednávce přidali černý nebo bílý pásek Sport – možná proto, že za cenu 50 dolarů to není žádný extravagantní doplněk. Celkem šedý model Sport zvolilo přes 40 % zájemců, následoval Apple Watch z nerezové oceli s 34 % objednávek. Nejžádanějším doplňkem byl černý pásek Sport, následovaný jeho bílou variantou a tzv. milánským řemínkem. Podle jednoho pracovníka prodejny Apple Store je milánský pásek zvlášť oblíbený u zaměstnanců firmy a zamilují si jej všichni, kdo jej v obchodě vyzkouší (což zní neuvěřitelně, dokud to člověk sám nezkusí).
Chytré hodinky Apple Watch se dodávají ve dvou velikostech, 38 mm a 42 mm a větší verze je podstatně žádanější: vybralo si ji 71 % kupujících.
Poznámka: Jedná se o výsledky výzkumu kupního chování, nikoli oficiální údaje od společnosti Apple, které nejsou k dispozici. Očekává se, že Apple zveřejní podrobnosti při ohlašování finančních výsledků za uplynulé čtvrtletí na konci tohoto měsíce.
Zdroj: IDG News Service