;

Český startup Futurelytics získal mimořádnou investici

11. 11. 2013

Sdílet

Investice bude využita především na funkční rozšíření analytického softwaru a na obchodní aktivity v USA i jinde ve světě.

Software Futurelytics je určeno k prediktivní analýze dat o obchodních aplikací a navrhnout další kroky vedoucí k růstu. Aplikace umí zpracovat data z CRM systémů, e-commerce řešení a sociálních signály. Aktuálně jsou podporovány služby jako Salesforce.com, SugarCRM, Google Analytics, Zoho, Geewa, MailChimp, Mangento nebo Shopify.

Celé řešení pracuje v cloudu a také je připraveno pro to, aby bylo krmeno daty z cloudových aplikací. To může být zajímavé i pro menší firmy, které se častěji spoléhají na hostovaná řešení třetích stran.

Analýzy vedou k segmentaci zákazníků, přičemž segmenty je možno definovat na základě behaviorálních dat, popř. lze i zjistit na základě analýzy i nové segmenty. Cílem je zefektivnit obchodní proces automatizací marketingovcýh aktivit pro jednotlivé segmenty. Celé řešení by mělo pomoci ve všech základních problémech: udržení zákazníka, vyhledání nových zákazníků a zvýšení obratu.

Doufejme, že se startupu bude dařit, oblast Big Data patří mezi perspektivní. Firma má v současné době už několik klientů, patří mezi ně i náš Seznam.

Titulní foto: Daniel Hastík a Mirek Černý, zakladatelé Futurelytics.

G+

Našli jste v článku chybu?