„Nemuseli jsme realizovat žádnou masivní náborovou kampaň, zkušení lidé z agentur se nám ozývali sami. Nejčastější důvod pro změnu agentury je osobní růst a profesní posun. Jelikož velmi úzce spolupracujeme s Facebookem a pomocí naší platformy ROI Hunter spravujeme významným klientům kampaně s rozpočty v řádech milionů korun měsíčně, myslím, že noví kolegové u nás najdou uplatnění.” zmiňuje Jan Pátek, Head of Performance.
Převážně o facebookové kampaně se klientům postarají Vojtěch Janoušek, který dosud působil v pražské agentuře Acomware, Monika Homolková původně z agentury PPC Guru, Marie Leisserová z In Creative, Nicole Petroušková z Better Marketing. Dušan Vystrčil přišel do Business Factory z Foxy.cz a Jan Šindler doposud působil jako nezávislý konzultant výkonnostních kampaní na Facebooku.
V příštích měsících se Business Factory zaměří na další evropské trhy. Ještě do konce roku rozšíří svoji polskou kancelář ve Varšavě. Pro tento účel se podařilo do týmu získat další posilu, Agnieszku Chabrzyk, která do agentury přichází přímo z Facebooku, kde pracovala jako CEE regional client partner. V novém působišti bude zodpovědná za rozvoj obchodních aktivit na polském trhu.