;

Britská pošta si od SAP slibuje nižší náklady

23. 11. 2007

Sdílet

Britská Královská pošta (Royal Mail) si dala za cíl uspořit do roku 2009 celých 300 milionů liber prostřednictvím hostovaného řešení elektronického nákupu od SAP.

Aplikace SAP byla spuštěna do provozu v červnu letošního roku po krátké, tříměsíční implementaci a dnes ji používá více než stovka zaměstnanců z nákupního oddělení pošty. Nákupní řešení je propojeno s dalšími, již dříve implementovanými SAP systémy.

Software od SAP pomůže řídit 2,3 miliard liber ročních výdajů. Nahradí několik dosavadních různorodých systémů a umožní přehledně řídit uzavírání dodavatelských smluv.

Rozhodnutí nasadit hostované řešení znamenalo zásadní změnu dosavadního pojetí Královské pošty, která původně plánovala provozovat systém pod vlastní střechou. Královská pošta dále spolupracuje s SAP na nasazení další funkcionality, která bude zaměřena na řízení dodavatelů.

Aplikace Královské pošty je postavena na základě řešení, které společnost SAP získala akvizicí Frictionless Commerce v roce 2006.

Britská Královská pošta je státní podnik, který zaměstnává 193 tisíc pracovníků, což je téměř jedno procento všech obyvatel Spojeného království. Každý den zaměstnanci pošty přijmou, zpracují a doručí okolo 84 milionů zásilek na přibližně 27 milionů adres.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality