Ve své tiskové zprávě Apple oznámilo, že byl tímto způsobem zdvojnásoben předchozí milník „1,5 milionu Wi-Fi modelů za jeden víkend“, což se povedlo letos v březnu u iPadu 3. generace.
iPad 4 i iPad mini se o víkendu začaly prodávat pouze s Wi-Fi, přičemž celulární verze půjde do oběhu ve Spojených státech v rámci pár týdnů a v mnoha dalších zemích do konce letošního roku.
Mnoho zákazníků si nový iPad a iPad mini objednalo dlouho před spuštěním jeho prodeje minulý týden v pátek, ovšem doručovací data mnoha těchto objednávek byla zpožděna. „Poptávka po iPadu mini překročila počáteční dodávku a zatímco spousta předobjednávek již byla doručena zákazníkům, některé jsou pořadí pro doručení později v tomto měsíci,“ říká zpráva.
Apple nezveřejnil konkrétní čísla pro každý z modelů nových iPadů, ale je pravděpodobné, že počet prodaných iPadů mini překročil analytikem Genem Munsterem předvídaných 1,5 milionu.
Zdroj: IDG News Service