;

Alcatel-Lucent OpenTouch - sjednocená správa komunikace ve firmě

26. 4. 2011

Sdílet

Společnost Alcatel-Lucent začala nabízet softwarové řešení OpenTouch pro oblast firemní komunikace a klientských služeb. Novinka dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními a klade si tak za cíl změnit uzavřenou hlasovou komunikaci v plynulou konverzaci s využitím široké škály aplikací a služeb. OpenTouch přináší firmám  nástroj ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí.

Alcatel-Lucent OpenTouch je postaveno na nové ucelené platformě představené na podzim roku 2010. Využívá řešení Genesys SIP Server a OmniPCX Enterprise. Díky nim nabízí otevřenou architekturu, která podporuje vícestrannou firemní multimediální komunikaci na různých zařízeních.

„Uživatelé mohou plynule přecházet z jednoho zařízení na druhé nebo v reálném čase pozvat do probíhající konverzace další osoby. Díky OpenTouch mají přístup ke službám, lidem i informacím, které mohou urychlit rozhodovací procesy a snížit provozní náklady,“ říká Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

OpenTouch přináší firemnímu IT oddělení unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů. K vytvoření jednotlivých uživatelů je nyní z centrálního uzlu potřeba jen zlomek dříve potřebných parametrů. Všechny se provádějí v reálném čase, takže nová komunikační řešení lze implementovat rychleji.

Nové softwarové řešení zahrnuje Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1500 uživatelů. Verze pro 3000 zařízení bude dostupná v červnu tohoto roku.

Našli jste v článku chybu?