;

Adobe představuje platformu Digital Enterprise pro řízení zkušeností zákazníků

30. 6. 2011

Sdílet

Společnost Adobe oznamuje uvedení nové platformy Adobe Digital Enterprise pro řízení zkušeností zákazníků (CEM). Díky této platformě budou moci podniky a veřejná správa budovat vícekanálové digitální vztahy se zákazníky z řad uživatelů sociálních sítí a mobilních zařízení. Tato nabídka podle Adobe umožňuje podnikům propojit aktivity oddělení marketingu a IT, jež usilují o dodávání řešení, která posílí věrnost značce a podpoří odlišnost od konkurence.

Společnost Adobe rovněž dodává novou sadu řešení pro oblast zkušeností zákazníků založenou na platformě Adobe Digital Enterprise, jejímž účelem je pomoci obchodníkům a oborovým vedoucím pracovníkům s rozvojem  přístupu a vztahů v rámci kampaní realizovaných jak online, tak offline. Organizacím působícím v oblasti informačních technologií pomůže platforma optimalizovat vztahy se zákazníky napříč obory.

Nová nabídka společnosti Adobe představuje otevřenou platformu založenou na standardech a určenou k dodávání digitálních řešení napřič sociálními, webovými, mobilními a tiskovými kanály. Poskytuje podnikům základ pro vytváření, správu a dodávání vícekanálových digitálních zkušeností s využitím HTML5, Adobe AIR, Flash Player a Adobe Reader. Navíc zahrnuje integraci se sadou Adobe Online Marketing Suite na optimalizaci digitálních marketingových kampaní a individualizovaných digitálních zkušeností napříč kanály pro marketing, prodej a distribuci služeb.

Adobe rovněž představuje integraci s nástroji Adobe Flash Builder a Flex, která znamená přínos pro vývoj mobilních aplikací. Integrace s platformou Adobe Digital Enterprise, Flash Builder 4.5 a Flex 4.5 nyní zahrnuje novou podporu pro vytváření mobilních aplikací, které poběží na zařízeních se systémem Android, BlackBerry PlayBook, iPhone a iPad. V důsledku pronikání chytrých telefonů a tabletů do podnikové sféry hledají organizace působící v oblasti informačních technologií způsoby efektivnějšího vytváření, dodávání a podpory aplikaci pro širokou řadu zařízení a platforem.

Platforma Adobe Digital Enterprise a řešení pro zkušenosti zákazníků budou ústředním tématem první konference Adobe Digital Enterprise Summit, která se bude konat 3.-4. října v hotelu JW Marriott Los Angeles L.A. LIVE v Los Angeles. Této akce se zúčastní přední představitelé oboru, odborníci ze společnosti Adobe a partneři podporující uváděná řešení, kteří budou demonstrovat budoucnost optimalizace zkušeností zákazníků ve všech digitálních kanálech. Další informace najdete na stránkách Adobe Digital Enterprise Summit, kde se můžete zaregistrovat k účasti na této akci.

Dostupnost
Platforma Adobe Digital Enterprise, řešení Integrované revidování obsahu, řešení Řízení práce s webovým obsahem a řešení Komunikace se zákazníky budou k dispozici v srpnu 2011. Řešení Sociální zaměření značky, řešení Výběr a registrace a řešení Jednotný pracovní prostor jsou k dispozici již nyní v beta verzi a všeobecně dostupná budou na podzim roku 2011.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality