Společnost Adobe oznamuje uvedení nové platformy Adobe Digital Enterprise pro řízení zkušeností zákazníků (CEM). Díky této platformě budou moci podniky a veřejná správa budovat vícekanálové digitální vztahy se zákazníky z řad uživatelů sociálních sítí a mobilních zařízení. Tato nabídka podle Adobe umožňuje podnikům propojit aktivity oddělení marketingu a IT, jež usilují o dodávání řešení, která posílí věrnost značce a podpoří odlišnost od konkurence.
Společnost Adobe rovněž dodává novou sadu řešení pro oblast zkušeností zákazníků založenou na platformě Adobe Digital Enterprise, jejímž účelem je pomoci obchodníkům a oborovým vedoucím pracovníkům s rozvojem přístupu a vztahů v rámci kampaní realizovaných jak online, tak offline. Organizacím působícím v oblasti informačních technologií pomůže platforma optimalizovat vztahy se zákazníky napříč obory.
Nová nabídka společnosti Adobe představuje otevřenou platformu založenou na standardech a určenou k dodávání digitálních řešení napřič sociálními, webovými, mobilními a tiskovými kanály. Poskytuje podnikům základ pro vytváření, správu a dodávání vícekanálových digitálních zkušeností s využitím HTML5, Adobe AIR, Flash Player a Adobe Reader. Navíc zahrnuje integraci se sadou Adobe Online Marketing Suite na optimalizaci digitálních marketingových kampaní a individualizovaných digitálních zkušeností napříč kanály pro marketing, prodej a distribuci služeb.
Adobe rovněž představuje integraci s nástroji Adobe Flash Builder a Flex, která znamená přínos pro vývoj mobilních aplikací. Integrace s platformou Adobe Digital Enterprise, Flash Builder 4.5 a Flex 4.5 nyní zahrnuje novou podporu pro vytváření mobilních aplikací, které poběží na zařízeních se systémem Android, BlackBerry PlayBook, iPhone a iPad. V důsledku pronikání chytrých telefonů a tabletů do podnikové sféry hledají organizace působící v oblasti informačních technologií způsoby efektivnějšího vytváření, dodávání a podpory aplikaci pro širokou řadu zařízení a platforem.
Platforma Adobe Digital Enterprise a řešení pro zkušenosti zákazníků budou ústředním tématem první konference Adobe Digital Enterprise Summit, která se bude konat 3.-4. října v hotelu JW Marriott Los Angeles L.A. LIVE v Los Angeles. Této akce se zúčastní přední představitelé oboru, odborníci ze společnosti Adobe a partneři podporující uváděná řešení, kteří budou demonstrovat budoucnost optimalizace zkušeností zákazníků ve všech digitálních kanálech. Další informace najdete na stránkách Adobe Digital Enterprise Summit, kde se můžete zaregistrovat k účasti na této akci.
Dostupnost
Platforma Adobe Digital Enterprise, řešení Integrované revidování obsahu, řešení Řízení práce s webovým obsahem a řešení Komunikace se zákazníky budou k dispozici v srpnu 2011. Řešení Sociální zaměření značky, řešení Výběr a registrace a řešení Jednotný pracovní prostor jsou k dispozici již nyní v beta verzi a všeobecně dostupná budou na podzim roku 2011.