;

ABRA svůj IS rozšířila o komunikační modul

23. 12. 2009

Sdílet

„Jakmile bude uhrazena faktura, přeji si dostat upozornění.“ Například takto může znít zadání pro vytvoření automatického vzkazu. Každá agenda informačního systému, kde je možnost sledovat nějaké aktivity, nabízí aktivování automatických vzkazů. Uživatelé si sami definují pravidla, podle kterých vzkazy přicházejí. Nejčastěji je tato funkčnost využívána pro upozornění na příchozí e-mail od konkrétního klienta, upozornění, že dané zboží bylo naskladněno, nebo že došlo ke schválení objednávky. Je možné nadefinovat upozornění na prakticky jakoukoliv změnu dat v rámci IS.

Uživatel, který je přihlášen v informačním systému, je automaticky upozorňován na nové příchozí vzkazy formou malého pop-up okénka. Pro samostatné zobrazení vzkazů a jejich editaci slouží agenda Vzkazy, odkud je lze zasílat dalším uživatelům IS, lze na ně odpovídat, přeposílat je, atp. Vzkazy mohou být zadávány ručně (např. jako odpověď adresáta na doručený vzkaz) nebo mohou být generovány systémem automaticky.

 

E-mail – modul Komunikace

Pro pracovní skupiny bývá velmi výhodné obsluhovat jednu e-mailovou adresu dohromady, často jsou to adresy typu obchod@firma.cz nebo jiné. I tuto funkčnost nabízí modul Komunikace v IS ABRA. Automatizační server se postará o komunikaci s poštovním serverem, a uživatelé poštu už jen vyřizují. K e-mailům je možné přiřazovat libovolné aktivity uložené v systému nebo doklady a další přílohy. Nespornou výhodou je možnost fulltextového vyhledávání ve zprávách a propojení na data v systému. Je také možné z e-mailů automaticky importovat dokumenty ISDOC (elektronická fakturace) a vytvořit z nich doklady v informačním systému.

Našli jste v článku chybu?