;

ABRA Software po Invexu hlásí nárůst kontaktů

15. 10. 2008

Sdílet

Ústředním motivem letošní prezentace společnosti Abra Software na brněnském Invexu byla poprodejní péče o zákazníka. Veletrh pojímá každoročně jako příležitost efektivně oslovit velké množství potenciálních zákazníků, což se v Brně podařilo.

Abra okamžitě po skončení veletrhu zhodnotila svou účast - mezi 315 vystavovateli ze 14 zemí se rozhodně neztratila. "Ač jsme měli obavy z obecného trendu klesající návštěvnosti, INVEX vyšel velmi dobře," uvedl Jaroslav Řasa, předseda představenstva ABRA Software. "Oproti loňskému roku jsme zaznamenali nárůst obchodních kontaktů o 3,9% a zároveň jsme v průběhu veletrhu neformálně probrali s vedením BVV další rozvoj oboustranně zajímavých B2B akcí."

Výstavní stánek Abry se nesl v duchu nové firemní kampaně, spuštěné na počátku září, a zaměřené na propagaci poprodejního servisu. Každý uživatel má od první chvíle, kdy začne systémy Abra používat, k dispozici Abra Asistenta, který mu pomáhá s řešením dotazů nebo požadavků při provozu. Asistent k tomu využívá detailní informovanost o produktovém portfoliu, odborné zázemí firmy a osobní znalost přidělených zákazníků. Každý klient Abry má také přístup do znalostní databáze řešení problémů (Knowledge base), samozřejmostí je telefonická a e-mailová podpora na hotline.

Podobně jako v minulých letech představila Abra na Invexu několik novinek a vylepšení v řadě informačních systémů Abra Gx. Jednou z nich byly moduly Gastro výroba a Gastro prodej. Abra se rovněž jako hlavní partner zúčastnila konference ERP fórum, kde prezentovala několik praktických zkušeností svých zákazníků s užíváním korporátního informačního systému v obchodních a výrobních společnostech.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality