;

Aastra získala Telepo a rozšiřuje cloudovou nabídku

24. 1. 2014

Sdílet

Společnost Aastra oznámila, že její evropská pobočka koupila Telepo, firmu působící v oblasti víceklientských cloudových řešení podnikové komunikace na skandinávském trhu.

Společnost Telepo, jejíž centrála sídlí ve švédském Stockholmu, poskytuje cloudové, víceklientské řešení unifikované komunikace (UC) s vysokou kvalitou komunikačních služeb. Řešení je postaveno na webové architektuře s vysokou škálovatelností a flexibilitou. Nabízí integraci mobilních technologií včetně kompletní nabídky standardního hlasového přenosu, PBX a funkcí call centra s plně integrovaným zabezpečením a přednastavenými webovými portály pro různé úrovně administrátorů.

Telepo zaznamenala velký úspěch v minulém roce, kdy došlo k 40% nárůstu aktivních uživatelů oproti roku 2012. Ke konci roku 2013 měla společnost více než 90 000 aktivních uživatelů a stala se ziskovou.

V současné době poskytuje Telepo své UC řešení prostřednictvím 16 poskytovatelů služeb, včetně dvou největších telekomunikačních operátorů ve Švédsku. Aastra využije řešení Telepo k rozšíření své nabídky na evropském trhu. Zákazníci mají nyní možnost vybírat v závislosti na svých specifických potřebách z široké nabídky nasazení předního on-premise, virtualizovaného, či víceklientského cloudového řešení.

G+

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality