Konzultační a společnost Logos stojí za dvěma třetinami všech implementací systému Microsoft Dynamics CRM v Česku. Má nejdelší zkušenosti s implementací tohoto produktu a tým 20 odborníků s nejvyšším stupněm certifikace.
Logos stál i za vůbec prvním nasazením Microsoft CRM 3 pro ČSOB jak v ČR i SR. Šlo o první a v té době největší implementaci nejen v ČR ale i v Evropě. "Logos dokázal, že CRM řešení Microsoft je výhodné pro největší zákazníky z náročných a citlivých prostředí bankovnictví a telekomunikací. Práce týmu konzultantů na tomto projektu byla zdrojem zásadních podnětů pro další rozvoj našeho produktu. Zhruba dvě třetiny ze všech úspěšných implementací na českém trhu jsou proto pochopitelné," vysvětluje vysoký tržní podíl společnosti Logos Petr Hampejs, produktový manažer MS Dynamics CRM z Microsoftu.
Systém řízení vztahů se zákazníky (CRM) přispívá firmám k efektivnější obsluze zákazníků a je vhodný pro malé i velké společnosti. "Klienti oceňují, že náš tým dokáže nasadit i velmi rozsáhlý systém podle jejich nároků a zprovoznit ho během nezvykle krátké doby. Namísto let jde o měsíce, či spíše týdny. A jsou si i dobře vědomi toho, že nasazení CRM systému jim umožňuje se stejným nebo menším počtem obchodníků efektivněji obsloužit více zákazníků," popisuje zkušenosti z implementací u zákazníků Jan Žáček, Solution Manager CRM z Logosu.
Kromě již zmíněné ČSOB Logos v posledním roce úspěšně dokončil projekty mj. pro Penzijní fond České spořitelny, Pojišťovnu České spořitelny nebo třeba Českou televizi. Spolu se společnost Sitronics je dodavatelem CRM řešení pro telekomunikační společnosti jako český Vodafone, německý Callax či Warid Tellecom ve Spojených arabských emirátech. V současné době Logos mezi prvními v Evropě nasadil do provozu - necelý měsíc po uvedení na trh - novou verzi Microsoft Dynamics CRM 4.0 pro společnosti Howlings (provozovatel serveru Expats.cz).